Där överraskade jag mig själv

Efter ett kort men effektivt spinningpass på 30 minuter chockade jag kroppen med lika många minuter rörlighetsträning.

2013 ska gå i rörlighetens tecken, mjuk formlig och spänstig är ledorden.

Hade tyvärr oturen, även om det var trevligt, att hamna med en av dom här dansvana människorna i stretchhörnan.

-- Men shit vad jag har lagt av mig asså!!! Kolla!

Jodå, jag såg att du var riktigt så där äckligt stel, så som man bara drömmer mardrömmar om. Typ fyra cm kvar ner till golvet för att kalla det en klockren split!

Jag provade samma sak (ja, när Mikaela hade gått då). Det fattades typ 70 cm (avrundat till jämnt tiotal neråt). Med lite god vilja kan man på sin höjd beskriva mitt försök till split som att jag stod brett isär med benen.


Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0