Tack för den påminnelsen

Skönt att människor i min omgivning inte ger mig chans att förtränga saker och ting. Så jag absolut inte glömmer bort att det fullständiga vårraset (har vi riktigt otur kommer permafrosten in parallellt som en smärre chock dessutom) inträffar nästa söndag. Jag gottar in mig i den kommande ångesten.
Funderar på om man ska starta ett politiskt parti med en enda fråga på agendan och tillika partinamn: Nej-till-denna-sinnessjuka-tidsförskjutning-utan-egentligt-syfte-för-oss-normala-människor.




Taget från Wikipedia. Läs gärna under rubriken Hälsa också. Om hjärtinfarkt och självmord.

I år är det åtminstone våffeldagen samma dag som klockan ska flyttas fram. Det minskar självmordsbenägenheten lite.








Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0