Jag suger helt enkelt

För er som hann läsa inlägget jag tog bort, innan jag ångrade mig, nöjer jag mig med att vidimera det sista. Jag suger helt enkelt. Är icke önskvärd. Hallå självförtroende - det är nu du behövs.

Klockan är snart halv två - pulsen är fortfarande dryga 200 av ilska.

Det var inget skämms på det ångrade inlägget, absolut inte  - jag orkade inte kolla tempusformerna bara. Det såg inte snyggt ut vid genomläsning. Inget annat. Hallå, klockan är snart två - min hjärna har lagt av även om jag inte kan sova och varit upp och ner ur sängen tretusen gånger.

Dåliga dagar ett tag nu, därför ingen uppdatering här inne.

I morgon kanske det vänder  - då ska jag bloggbomba!



Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av E

Du suger INTE!

Du är den bästa Åsa som finns!

Hoppas powern med din favorit gjorde dagen bättre!!

2012-01-14 @ 08:49:46
Morrat av Åsa

Tack, E. Litte lättare att jobba uppåt efter den kommentaren. :) Ledsen att jag missade träningen med er! Det hade varit roligt! (Var det bra eller?, såg att H körde Vasa-cirkeln ändå.. )

Min favorit räddar alltid en dag i katastrof till att bli lite ljusare - han är i en klass för sig, tycker jag. :)

2012-01-14 @ 17:59:47

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0