Hur dum skulle man känna sig eller?

Lite ljusterapi kanske?
Men hur bekväm skulle jag egentligen känna mig att sitta insvept i vita lakan med vitt "skoskydd" på huvudet? Det känns oerhört mycket mer psykiskt utmattande än mörkret ute efter att faktiskt ha testat att att trä ett örngott över huvudet och arrangerat det som ett fiktivt skoskydd. Det var ingen hit. Jag lovar. Då fanns det ändå ingen resår som spännde i pannan. Nu kanske jag inte behöver stå och titta mig själv i spegeln under ljusterapin, men bara att sitta där och ha spegelbilden med mig draperad i örngottet på näthinnan gör att det återstår många terapisamtal med mig själv innan ljusterapi över huvud taget kommer övervägas igen.
Återstår resekatalogen då. Undrar hur många terapitimmar jag måste utöva med mig själv för att få bort bilden av kontoutdraget efter resan. Men vad sjutton, jag är ju lättpåverkad emellanåt.

Så nu sitter jag lite tajt till här, har lite resesajter att besöka... men mail funkar, den kollar jag i morgon.  


Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0