Väntar...


Fiskarna
Du får ett fett erbjudande under dagen och nu måste du kunna svara snabbt. Men kolla med din kärlek innan du svarar.

* Svarade ja på stående fot till en grej som varit tal om ett tag när jag och P talades vid i telefonen i förmiddags.

* Fett? Pffft... Hallå?!

* Glömde totalt bort att kolla med min älskade. (Vem?)

Men det där riktigt feta erbjudandet är förstås på ingång, förmiddagens deal var väl förrätten. Skorpan gäspar ju bara lunchtid än så länge.

Lutar mig således tillbaka och väntar med spänning.






Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Ninde

"Skorpan gäspar" ha ha. Sjukt länge sedan jag hörde det uttrycket. Nå, blev det något fett erbjudande sedan? ;)

Morrat av Åsa

Ninde: Haha - rätt mossigt va? ;)

Nåt fett, å dessvärre inget hett heller, erbjudande dök upp.

Åt lite feta tycker-synd-om-mig-själv-för-jag-har-ont-i-halsen-chips - kan va det som menades, fast i en schyst omskrivning...,

2010-01-13 @ 20:35:22
Morrat av Ninde

Ha ha ja. Eller rätt retro..;)



He he schysst omskrivning. Visste inte att chips hjälpte mot halsont heller. Tänk vad jag lär mig..ha ha ;)



Morrat av Åsa

Ninde: Retro! Exakt! :)

F-n vad jag fick kämpa för att få ner dom raspande chipsen, men det hjälpte mot tycka-syndet! ;)

2010-01-14 @ 20:52:01

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0