Snyggt spänne

Tycker det är skönt med folk som är ärliga.

Frågade Terriern om hon tyckte jackan var snygg som jag var på väg att köpa.

-- Skitsnyggt spänne där i fram i alla fall, svarade hon.

Ok! Got it!
Skit i det då.
Köpte den ändå.

Tvärr syns bara överdelen på jackan på bilden, det enda snygga med jackan - spännet - syns inte. Och jag är på väg för att träna, osminkad och bedårande.
Vad sa du? Om jag bokat nån klipptid? Jodå - ringde i går och ville ha en tid i förrgår men fick en om två veckor. Jag är inte helt blåst, är fullt medveten om problemet.

Färgen på jackan är i alla fall uppiggande i mörkret. Så det så! Ska köpa den knallgula mössan också, som till och med föll Terriern i smaken. Då kan jag kanske överleva höst och vinter.


 


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Spader Madame

Ser så bra ut så! Rött är färgen ju!!!

2009-10-14 @ 23:36:56
URL: http://spadermadame.blogspot.com
Morrat av Nollan

Den ser varm ut också, och det är inte helt oväsentligt om man ska överleva vintern! Och rött är tydligen årets jackfärg :)

2009-10-15 @ 00:15:45
Morrat av Ninde

Yes! Rätt val. Me like rött. Bli glad färg vi behöver i vintermörkret.



Subtilt sagt av Terriern föressten "skitsnyggt spänne iaf" ha ha.

Morrat av Art By Tina

Hamnade på din blogg och såg att du kommer från Skövde.



Jag är konstnär och ska tillsammans med en fotograf ha en utställning på Cementa (Paviljongen) i Skövde.



Datum: 31 oktober - 1 november kl 12-19



SATISFACTION heter vår utställning och består av mig Tina Axelsson (från Vara) och fotograf Sara Brorsson (från Skövde).



Mina verk kan du se här:

http://trueborn.blogg.se/category/konst.html



Testar bloggen som ett marknadsföringsverktyg för att hitta nyfikna och konstintresserade personer.



Om du kan och vill - Välkommen till oss!

2009-10-16 @ 12:02:24
URL: http://trueborn.blogg.se/
Morrat av Åsa

Spader: Tack!



Nollan: Den är varm också! Perfekt!



Ninde: Tackar. Terriern är intelligent så det var mycket bra sagt. ;)



Art by Tina: Kanske glider förbi...

2009-10-17 @ 08:30:19

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0