Spårlöst borta

Jaha. Där ligger den ja...


Smörgåsen!


Hur kan man tappa bort en macka? Letade efter den i tjugo minuter innan jag gav upp och gjorde en ny. 
Det som skrämmer mig är att jag inte har något som helst minne av att jag lagt den där den låg.
Tror helt enkelt att tomten varit och hämtat den på köksbänken. Det känns bäst så.


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Karola

Hahaha - Vill men vågar inte kommentera..;) "Virvelvind tycker och tänker" har nu blivit uppsatt bland mina Favoriter..;)

2009-12-28 @ 16:18:33
Morrat av Åsa

Karola: Hahaha - det du vill säga men inte vågar är att du tror på tomten också, eller hur?! ;)

2009-12-28 @ 16:48:31
Morrat av Nollan

Det är klart det är tomten som är skyldig till det mystiska mackförsvinnandet! Det syns tydligt, han har ju tuggat på den också ;)

2009-12-28 @ 19:19:43
URL: http://absolutanollpunkten.wordpress.com
Morrat av Åsa

Nollan: Tur han inte åt upp hela, då hade jag undrat resten av livet var jag la den där smörgåsen i december 2009... ;D

2009-12-29 @ 11:03:05

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0