Överslag?

-- Ska du med ut på en runda?

-- Nej. Jag målar fönster.


Hur yttrar sig svininfluensan egentligen? Kan måla fönster på bekostnad av en golfrunda va ett symptom?

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av M

Ja, "yrar" du upprepande såna svarskommentarer får du nog överväga..."flunsan" kan te´sig individuellt...

2009-08-17 @ 14:35:47
Morrat av Åsa

M: I morgon ska jag ut och spela... fast jag borde fixa med fönstren. Det grämer mig - nästan ännu värre symptom. Det grämer mig att spela golf! Huga! ;)

2009-08-17 @ 22:51:34
Morrat av M

Men herregud! Nu börjar det låta allvarligt! Ta tempen för jösse namn! Å andra sidan kanske du hinner båda om du håller tempot uppe! Det finns hopp!

2009-08-18 @ 11:50:56
Morrat av Åsa

M: Hahaha - det blåste ju så i dag så då kan inte fönstren stå på vid gavel, så det blev golf. Men grämelsen är där. För blåstens skull!

;)

2009-08-18 @ 15:29:33

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0