Stranger

Har stött ihop med en vilt främmande kille väldigt ofta den sista tiden. På de mest skiftande ställen har vi befunnit oss samtidigt. Säkert tjugo gånger, inom en snäv tidsperiod, säg en månad kanske två.
Även om jag bor i en stad med bara drygt 50 000 invånare, är inte chansen jättestor att man stöter på varandra särskilt ofta. Kan räkna upp minst 100 personer som jag vet bor i stan och känner (men inte umgås med), eller har känt, som jag inte råkat stöta på på flera år.
Nåväl, tidigare i dag möttes jag och killen igen. På Ica Maxi denna gång. Han nickade igenkännande, nån form av hälsning, tror jag det var. Jag nickade en hälsning tillbaka, och traskade vidare.
Vem dyker upp på teatern i kväll? Jodå. Killen förstås.
-- Tjenare! kom det glatt.
-- Hallå igen du, sa jag.

Lustiga sammanträffanden. Ska bli intressant att se om vi stöter ihop fler gånger...





Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Sofie Rundlöf

Han kanske förföljer dig? Har koll på dig precis vad du än gör och vart du än går? Du får kolla lite bakom nacken nästa gång du går utanför dörrn! :)

2008-10-12 @ 10:03:39
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/
Morrat av P

Jag tycker du ska lära känna honom bättre. Vet du hans namn?

2008-10-12 @ 13:13:03
Morrat av Sofie Rundlöf

Men Åsa, vad har hänt!? Skippade du ett träningspass!?? Eller två till och med!! Wtf!? LEVER DU?? Måste verkligen vara allvarligt om DU vilar från gymmet...?

Krya på dig! Vila ordentligt nu så det onda inte återkommer senare.. så hoppas vi att du är på banan snart igen!

2008-10-12 @ 18:06:34
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/
Morrat av Åsa

Sofie: Ah - en stalkare! Illa för honom, dom skärper ju lagen för såna hörde jag. Han ligger risigt till... ;)

Såg honom inte i dag. Men då har jag bara varit hos brorsan på landet och ute i trädgården. Där befann han sig inte (tack och lov, tror jag, eller tyvärr, har inte bestämt mig än) :)



P: Ingen aning om namnet. Men såg på teatern i går att vi hade gemensamma bekanta. Visserligen bekanta i periferin så där, men kan nog kanske luska lite. Om jag känner för det... :)



Sofie igen: Ja, man kan tro jag är sjuk. Verkligen. Men gjorde två prov-studs hemma när klockan var tre och insåg att det nog är bättre jag vilar från gympan, och då föll absen också. Och spinning kände jag inte för (trots att det var Pernilla, henne gillar jag ju skarpt!). Jä*a hälsenor! Det är ändå bättre nu än för ett par veckor sen. Tror det är nån som gör vodoo. Det är inte du va? :D Nu ska jag köra spinning mån o tis, inget nedrans skuttande eller trampande på nån j**a bräda. Bara trampa runt, runt, runt på cykeln - då känner jag mig bättre i foten efteråt.

Snyft. Synd om mig. Ja, vad gäller träningen då, inte i övrigt som tur är... ;D



2008-10-12 @ 19:24:11
Morrat av Åsa

Sofie: Asch. Det går ju inte att skriva * kom jag på nu när jag såg svaret. Då blir det fetstil har vi ju sagt... :P

2008-10-13 @ 20:08:14
Morrat av Sofie Rundlöf

Åsa - Fan, du kom på mig med att göra vodoo! Får väl ta å sluta med det då :p Tur att spinning funkar då så du inte får abstinens!

Ja, de där jäkla stjärnorna förstör ju ALLT! Vi får komma på något annat att ha där istället... ¤ kanske??

2008-10-14 @ 11:05:40
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0