Pusseldrömmar


Denna pusselbit fick jag med hem från teatern i dag. Utdelad av huvudpersonen själv.


Jag som var så trött innan jag åkte till teatern tidigare i dag.
Nu är jag piggare än piggast... Typiskt. Jag behöver verkligen sova!
Men två och en halv timme med en total galning på scen gjorde att det spritter i kroppen.
Har ont i magen av allt skrattande,
och sitter fortfarande och ler för mig själv lite halvfånigt. 

Se den. Pusseldrömmar med Carl-Einar Häckner.
Vilken glädjeinjektion.
Och karln ser ju bra ut också...


Och stort tack till P som drog med mig, hade förmodligen inte gått utan hennes förfrågan.


UPDATE: Den här bilden missade jag. Carl-Einar kanske inte är fotad från sin bästa sida... tycker han ser grym ut...






Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Sussi

Hur segt det än känns brukar det vara uppiggande med teater och liknande!

2008-10-06 @ 23:36:35
URL: http://www.smyckadegipskvinnor.se
Morrat av Åsa

Sussi: Jodå, man piggnar definitivt till. :-)

2008-10-07 @ 01:07:44

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0