Hell no

Där tappar dom i alla fall en tittare! Jag som ändå är fan av melodifestivalen.
Carola ersätter Luuk... Tjenare!


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Spader Madame

Alla som har hört Carola prata inser att det inte är läge att satsa några pengar...

2008-10-15 @ 00:17:51
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/
Morrat av Sofie Rundlöf

Idag står det på aftonbladet att Kattis eventuellt kommer leda melodifestivalen, så det verkar inte riktigt bestämt än.. fast jag kommer nog inte titta i vilket fall :p Det enda som var skoj förra året var Björn Gustavsson!

2008-10-15 @ 10:03:09
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/
Morrat av Åsa

Spader M: Längesen jag hörde henne prata nu... Stänger av tv:n när hon är på g. Men sjunga kan hon ju. ;-)



Sofie: Är inte Björn Gustavsson med ska jag inte titta för den sakens skull! ;-)

2008-10-15 @ 17:22:11
Morrat av Andreas

Allvarligt... Carola ska bara sjunga... å då ska man helst inte se henne...



Kattis kan nog bli riktigt bra...



Åsa: visste inte att du var schlager-biten...

Undra om pudeln gillar Schlager...



2008-10-17 @ 16:49:35
URL: http://andreas-berglund.se
Morrat av Åsa

Andreas: Kattis är nog ok. Och Björn! Då är jag nöjd.

Hehe - nä, det är ju inte alls uppenbart att jag är schlagernörd. Förstår om du trodde jag var mer death metal... ;-D



Pudel-schlager - the Poodles. :-)

2008-10-18 @ 15:31:11

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0