Sommararbetsplats

Sommar. Arbeta. Solsken. Pelargon som sällskap. Skönt!





Någon som haft en skönare arbetsplats i dag?

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av beerbelly

Svår slaget :)

Rejält avis faktiskt.. inte för att jag hade fått något gjort där, men hade gärna tagit en öl i solen på arbetstid :)

Ha det gött imorgon med!

2008-05-29 @ 23:00:33
Morrat av M

Avundsjuk ja!!! Undrar om jag kan öppna provtagning ute...

2008-05-30 @ 09:08:26
Morrat av Åsa

bb: Ölen saknades. Jobbar hemifrån i eftermiddag i dag också. Då kanske jag smyga fram en?!

Ha en bra fredag!



M: Provtagning ute är jättebra! Då kanske en del frisknar till dessutom i ren glädje över väder och grönska...



bb och M: Och här kommer en bekännelse... Det gick inte så där jättebra att sitta på altanen med datorn. Det var 50 grader och lite för ljust för att se skärmen. Men satt en stund i alla fall... ;-)

2008-05-30 @ 09:15:12
Morrat av M

Ha, ha..gå in o sätt dig i em o dra för gardinerna- då får du mer gjort! Går jag ut o pat blir för friska- då blir jag ju arbetslös!

Ölen får vi ta ikväll!

2008-05-30 @ 10:42:43

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0