Väderprognos

Åh vad tråkigt väder!
Var är sommaren?
Jorden anropar solen.

I dag hade jag faktiskt allvarligt tänkt traska i väg och titta på fotbollen. Skövde mot Norrby.
Men... nä... hur kul är det att stå och frysa i 90 minuter drygt.
Dessutom tror jag Skövde klarar sig bättre utan min närvaro. "Mina" lag förlorar ju bara. Åtminstone har det varit så i EM hittills och vad säger att det inte blir likadant här hemma?
(Till och med blivit förbjuden att heja på Tyskland i kommande matcher i EM på grund av mitt dåliga inflytande, av någon som tror han ska vinna nån drömelva eller nåt... Suck...)
Så i dag hejar jag på avstånd. På Norrby! Då kan det ju inte misslyckas, eller?

Går iväg och tränar.
Då slipper man se vädret och man kan inte orsaka nån förlust.
Kan få lite blodgenomströmning i onda nacken också, så kanske man kan spela golf i morgon?!

Va? Vila?
Ja, men hallå, jag ska gå på spinning. Cyklar väl inte med nacken!
Vilar gör man när man sover.




 


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av beerbelly

Hoppas det hjälper mot det onda. Låter lite långsökt..=)

Axlar etc med muskler som sitter i nacken används väl när du cyklar?

Jaja gör det inte ont så borde det inte vara farligt hoppas jag.

Ha en bra kväll!

Kram

2008-06-23 @ 18:17:55
Morrat av Jerk

Det handlar om 1400 spänn..det är en månadslön (typ)..verkar ändå som om aftonbladet helt fuckat upp det där och man får poäng om man gör mål på straffarna i straffläggningen..suck..chansen finns iaf fortfarande..

Jag gick på fotboll igår, mulet, inga läktare och det började regna i andra halvlek..stannade jag hemma? Nejnej för jag är en supporter och ingen plast som låtsas ;)

2008-06-23 @ 21:54:19
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

bb: Fräsch som en pudel i nacken! Det var det som behövdes. Tror jag stelnade till helt enkelt. Just nu leker livet, i alla fall vad det gäller nacken! KRRRRRAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMM! ;-)



J: Lugn, lugn, lugn. Kommer aldrig hålla på Tyskland. Det vågar jag inte. Men du menar att du kan torska ändå? Nähä... Inte J. Du är ju världsbäst på fotboll. Men vad då... skulle man inte få poäng på straffarna?! Que... dom avgör ju matchen.

Ja, ja - du fick förklaringen. Jag håller mig hemma, håller på andra laget och segern är klar. Erkänn, dom hade inte fått 5-1 om jag varit där! Eller hur?! Så jag är egentligen den där supersupportern jag vill vara!



2008-06-23 @ 23:00:19
Morrat av Jerk

jo, men de får ju poäng för att ha hållit nollan också och då kan inte straffarna räknas..de får ju välja..

2008-06-23 @ 23:08:00
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

J: Fattar nog inte riktigt. Men man har ju inte hållit nollan om det avgörs på straffar och släpper in, eller räknas resultatet innan straff då menar du? Que? Förklara.

2008-06-23 @ 23:20:50
Morrat av Jerk

Yup, aftonslasket har i år bestämt att straffarna räknas och att eftersom det blev 0-0 ute i spelet räknas det som om lagen har hållit nollan, där måste de ju välja, det går inte att få poäng för att ha gjort mål på straffarna och för att ha hållit nollan om de släppt in någon straff..

2008-06-24 @ 10:38:00
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Valross

Håll lite på Kalmar please!

2008-06-24 @ 11:09:05
URL: http://valross.blogg.se/
Morrat av Valross

Appropå spinning...vilket bpm behövde du låtar i?

2008-06-24 @ 11:11:48
URL: http://valross.blogg.se/
Morrat av Åsa

J: Ok. Det var kanske inte så smart ju...



Valross: Japp. Håller på Kalmar naturligtvis - allt för att Skövde ska vinna. Det är lite motsägelsefullt det hela, men det funkar! ;-)

Spinningen: Bpm mellan 136 till 148 sådär...



2008-06-24 @ 12:19:42

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0