Rosor



Vilka fina rosor jag fått, va? Ja, fått plocka själv i rabatten alltså...

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Nollan

Jättefina och inte blir de mindre fina för att du fått plocka dem själv. Men visst finns det ett visst nöje i att få dem (plockade) av någon annan som uteblir när man får göra jobbet själv. Du får vara glad över att ingen annan plockade dem och behöll för sig själv ;)

2008-06-26 @ 20:54:20
Morrat av beerbelly

fin fina :)

Är väl kul att plocka när du odlat dem?

Gissar att du slängde buketten du fått när du såg hur fina dina egna var :)

Ha en bra fotbollskväll (snart slut iofs)

Kram

2008-06-26 @ 22:33:49
Morrat av Åsa

Nollan: Inlägget var tänkt fungera som en uppmaning. Jag förväntar mig mängder av fådda rosor efter detta... Men får förmodligen gå ut och plocka mina egna fortsättningsvis också. ;-)



bb: He, he, hade ingen bukett att slänga, men det hade jag förmodligen gjort. Som jag sa till Nollan, nu väntar jag att rosorna ska drösa in... ;-)

Fotbollen ja. Jag hejade på Ryssland naturligtvis...

Kram.



En bra fredag till er båda!

2008-06-27 @ 08:12:48
Morrat av Ninde

Verkligen snygga rosor! :)

Morrat av Åsa

Ninde: Tack, tack. :-)



2008-06-27 @ 14:22:00

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0