Fel sport

Det är såna här dagar man inser att man har fel fritidssysselsättning...

Beachvolleyboll skulle vara att föredra.

Tror inte jag skulle bli den mest populära individen om jag kom i bikini och barfota till golfbanan?
Eller det kanske jag skulle bli?

Svettig redan. Av att ha packat bagen. Men den surt betalade avgiften ska i år utnyttjas till bristningsgränsen... Mot tee!

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av beerbelly

Hoppas det är skönt på banan och blir en bra runda.

Håller med om att det är i varmaste laget men svalnar väl av lite. Dambeachvolley kan ju vara sevärt förstås.

Ha en bra kväll!

Kram

2008-06-02 @ 18:32:31
Morrat av Åsa

bb: Herrvolley mår man inte illa av heller! ;-D

Tack, rundan gick bra. Spelar som en gud faktiskt. Skittråkigt, inga utbrott alls. ;-)

Det enda roliga som hände var att jag behövde kissa vid fyran. (Sen är det stenkört resterande fem hål). Fick rusa upp i buskarna. Fullt med brännässlor. Leta, leta, leta. Utan brännässlor. Där. Tittar upp. Shit - hotellbyggnaden med massor av fönster!!!

Ok - jag erkänner offentligt för dig bb, och er som såg mig. Det var jag som satt i buskarna! ;-)

Natti!



2008-06-02 @ 23:40:25
Morrat av Jerk

Om du visar en bild på dig kan jag säga om du blir den mest populära eller inte ;)

2008-06-03 @ 09:07:32
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0