Utmaningen

Utmaningen avseende "varmaste spinninghjulet" har växt till en fem-kamp.
Jag ser att mina konkurrenter (HUL) ligger i hårdträning. Jag får nog börja ligga i lite också.
Jag körde 10 minuter (eller nåt) roddmaskin i ren OS-inspiration för länge, länge sen - sen har det inte varit någon specifik grenträning utöver spinningen.
Dax att komma i rejäl form lagom till andra veckan i oktober - det är det som gäller.
Ska engagera mig i de extremt viktiga tävlingsreglerna inom det snaraste också, just nu är dom lite luddiga och under uppbyggnad kan man säga... 
Nästa vecka - då är det lite lugnare för mig. Då blir det träningsplanering. Så det så!

Sen stärkte det mig lite i min mentala uppladdning att H inte kunde stanna sista 30 minuterna av träningen i dag för hon skulle hem och hångla. Kom igen! Prioritering! H kan vi nog räkna bort från medaljstriden. ;-)

Återkommer med mer detaljer om den här prestigefyllda utmaningen när det närmar sig.

(Borde fråga A nr 2 förresten. Om inte hon ska vara med. Eller förresten - klart hon ska! Basta.)


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Nollan

Träningsplanering låter bra, men det räcker väl knappast med planering om du ska vinna den där fem-kampen ;)

Ha det bra och träna ordentligt!

2008-08-28 @ 22:16:37
Morrat av Sofie Rundlöf

Haha! Ja, det var ju också en anledning till att gå hem :p Det ska jag säga till chefen nästa gång jag vill vara ledig från jobbet!

Har visserligen svarat på din kommentar i min blogg ang. absen, men tänkte bara skriva vad Johan sa till mig under passet idag: "Jag har aldrig kännt mig så klen som på hennes pass!" - Då har du ju helt klart lyckats med ett tungt pass!! :) Rätt kul att skratta lite åt honom under absen (ja, det får man göra åt sin sambo :p) då magen förmodligen är den enda muskelgruppen jag är starkare i än honom ;)

2008-08-28 @ 22:42:39
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/
Morrat av Åsa

Nollan: Tänkte ett tag att jag skulle leva efter planeringen också... Än så länge är jag med i samma tankebanor - vi får se om det håller hela vägen.

Tack, ha det bra du med och du kan faktiskt också täna lite ;-)



Sofie: Svarade på din blogg om absen.

Till chefen kanske hångel-argumentet går hem, inte till mig. ;-D

2008-08-28 @ 23:17:53
Morrat av Åsa

Nollan: Meningen var att du skulle tRäna lite, inte täna - för det vet jag faktiskt inte vad det är! :-)

2008-08-28 @ 23:18:55
Morrat av Nollan

Täna fungerar annars bra för oss smålänningar, vi kan ju ändå inte säga "r" på något vettigt sätt :)

I will do, promise!

2008-08-29 @ 18:17:48
Morrat av Leffe

Det är tur att vi inte ska ha med benspark i fem-kampen ;)

Blir nog aldrig bra i magen igen efter passet i "tortyrkammaren". kändes som man genomgått en tarmvrängs operation,utan bedövning! ;)

2008-08-29 @ 22:05:03
Morrat av Åsa

Nollan: Hehe. Hade jag tänkt på småländskan hade jag inte behövt korrigera mig... :-)



Leffe: Riktig tur att det inte är med...

Men jag kände inget i magen dan efter. Jag fuskade väl förstås! ;-)



2008-08-30 @ 09:12:10

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0