Sweet

Nämen vad skådar mitt norra? Vad har landat?



Fatta att den varit i princip orörd i tre hela dagar!

Jag har visserligen  lagt ner 17-taggarn i den medföljande väskan. Skitbra väska! Får ner jobbets mini-15-maskin i den också.
Så 17 är åtminstone ute och luftar sig dagarna i ända. Har visat den för några få utvalda. Efter att dom lovat att inte sätta några flottiga fingeravtryck på den glänsande svarta lacken på utsidan. Hittade en putsduk avsedd för glasögon förresten (aldrig använd, jag brukar använda tröjärmen till mina glasögon). Den funkar utmärkt att gnida bort fettfläckarna med upptäckte jag...

Undrar när jag ska få tid att "ta 17 i bruk" - lite ansträngning krävs ju faktiskt. Den tiden har jag inte just nu.
Men till jul är man ju ledig några dagar...




Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0