SOS

...---... Tre korta, tre långa, tre korta = SOS.
Betyder att jag behöver hjälp.

Tips på bra musik som kan användas till spinningen mottages med tacksamhet.
Har jag inte bytt ut några låtar tills morgondagens pass riskerar jag offentlig halshuggning, i alla fall av Å.

Nu förväntar jag mig massor av kommentarer med musiktips. Ska bli jättespännande att gå in och läsa alla förslag i kväll. :-)

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Petra

Växeln hallå med janne lucas
without me med eminem
one vision med queen
jump med van halen
en låt från blues brothers, där dom välkomnar polistyrkan i början. ingen aning vad den heter, men den är grym -- everybody needs somebody kanske
han är med mig nu med peter jöback och säkert
nine to five med dolly parton
let my shoes lead you forward med jenny wilson
she's madonna med robin williams
only you med yazoo
back when i was med kna connected
sen är jag svag för kim wilde också....

2008-04-16 @ 09:42:37
Morrat av Åsa

Tack!
Strålande, P, strålande!

2008-04-16 @ 09:58:17
Morrat av M

NEJ!!! Kan inte hålla med föregående talare föruom Jump! Den har du haft med tidigare- utmärkt!
Nä, technoversion m Perelli blir skitbra, ha, ha!! Lovar att jag ska sjunga med då! I mikrofonen!

2008-04-16 @ 10:16:58
Morrat av Åsa

M: Ska se om jag kan hitta pirelli. Just nu kommer jag inte ens ihåg vad låten heter, men det kan jag ju hitta.
Och nu har du skrivit offentligt att du ska sjunga i mikrofonen! :-)

2008-04-16 @ 10:27:51
Morrat av Åsa

M: Tack, glömde jag säga!

2008-04-16 @ 10:28:23
Morrat av Jerk

Boys are back in town - Thin Lizzy
Visit to Vienna - Sahara Hotnights
..sen är väl Scooter typisk spinningmusik?

2008-04-16 @ 22:59:15
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Morrat av Åsa

J: Tack!
Lizzy har jag nog haft med någon gång. Kan återupplivas nu kanske...
Jo, då Scooter är spinningens kungar. Men tror jag förbrukat de flesta låtar flera gånger om.

2008-04-17 @ 07:09:49

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0