Hela åtta månader minsann...

Om vederbörande inte säger sig tro att "det blir någon avtackning med blommor" kan man väl misstänka att det kanske är lite, vad ska vi kalla det, "gruff" bland inblandade parter.
 
Varför blev det så här? Nu är jag väldigt nyfiken på att se vad SLA skriver om det hela i morgon. Om dom kan ge mer kött på benen än Katarina Jonsson gör i artikeln.
 
Har det trampats på fel ömma tår nånstans?
 
(Det kostar 2 mille att lösa det på det här sättet, så jag förväntar mig faktiskt ett svar på exakt var det gick fel eftersom jag bidragit med en del av dom där pengarna. Pengar (och då inte bara min i sammanhanget obetydliga skattedel, utan hela summan) som jag kanske kunde behövts till betydligt mer samhällsnyttiga och viktiga saker.)
 
 

Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0