Vad var det nu jag höll på med, känns som jag glömt nåt...

Jobbat kväll och såg fram mot att komma hem och slappa efter ett mycket upplyftande arbetspass på gymmet. Grymt snabb medarbetare vid stängning, fantastiska instruktörer - både i tjänst och icke - gladaste Maddisen ever, gula gyllene lussekatter och pepparkakor från glada Emily till lilla mig, pratstund med fina Anton och en Sandra (tror jag, är så dålig på namn ju) som gjorde en av mina instruktioner till ett happy moment.

Till slut at home. Som jag längtat (efter en hektiskt dag)!

Men va fn... Glömde nåt va?

-- Här har jag stått och väntat i flera timmar utan åtgärd, hörde jag något väsa när jag sprang förbi i köket.

Jaja, vi provar i morgon igen, då kanske Chrille, Bittan och Bettan kan påminna mig om att jag faktiskt slagit upp ett glas vin.

Häller ut och planar ut i sängen istället!


Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0