Här ska det göttas

Hela Sverige står stilla och nu väntar vi bara på att spelarna ska springa in på planen.



Ärligt talat har jag i skrivande stund mest fokus på innehållet i skålarna och stålsätter mig för att inte trycka i mig allt på tre minuter innan avkast.
10 minuter, at the most, efter avkast har jag stillat mina cravingz. Max 10 minuter. Då är handboll det absolut bästa i livet igen! 


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av E

gott att se att även plankan syndar ibland:)

imponerande om du åt upp allt det själv:)

2012-01-20 @ 10:15:06
Morrat av Åsa

E: Fick faktiskt hjälp att äta upp... ändå mådde jag illa. Åt en rejäl middag innan också nämligen. :)

2012-01-20 @ 11:40:21

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0