Tisdagar är bara utfyllnad av veckan

Yes! Den brutna lårbenshalsen känns betydligt bättre i dag. Joggade ut i köket i morse för att testaköra. Joggingturen togs inte enbart för att testa skadan ska erkännas, utan också för att få upp värmen eftersom Murmanskkylan letat sig in i huset.

Va bra. I går trodde jag benet skulle lossna av sig själv av ren smärta.

Nu gör det bara ytterst pyttelite ont när jag...

Asch. Varför känna efter, bättre att utnyttja den höga smärttröskeln man blivit begåvad med. Inte rört mig på 2,5 dygn, så ikväll ska det köttas på träningen. Köttas!


PS. Rört mig har jag förstås gjort, men inte med blodsmak i munnen och då räknas det inte. DS


Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0