Om jag outar det här kanske det funkar

De senaste sju veckorna har min tanke när jag gått och lagt mig på torsdag kväll varit:

-- Jajamen, då blir det power med Madde i morgon bitti innan spinningen.

Har jag kommit dit? Nej.

Om vi provar den här metoden då. Det vill säga skriver ner det här med risk för att bli hånad en månad framåt för man inte pallrade sig upp den här gången heller liksom.

Jag testar väl åtminstone:

-- Jajamen, då blir det power med Madde i morgon bitti innan spinningen.

Check.

Klockan ringer 5.45! Yeeh!








Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Madde

Jag kommer ju fortfarande bli skitförvånad om du pallrar dig dit (att stå utanför efter halva passet och glo in som ett fån räknas inte).

2012-02-16 @ 23:09:12
URL: http://madeleinelindholm.blogspot.com/
Morrat av Åsa

I'm on my way, babe!

2012-02-17 @ 06:48:23

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0