Satan vilken besvikelse

Det här blev ju ett antiklimax. Eftersom instruktören råkade bli sjuk, jättelägligt så här i introduktionsveckan. Jättesjuk till och med, som det stod på ursäktslappen på gymmet. Jättesjuk?! Antingen är man sjuk eller så är man frisk.

Själv körde jag minsann första passet för AIK med dryga 39 graders feber vill jag bara påpeka.

Skitbesviken.

Lovar att återkomma, på allmän begäran, om utlåtande när, möjligtvis om, jag får möjlighet att delta.

UPDATE: Ja, Ninde hade alltså i en kommentar bett mig återkomma om ett utlåtande. Det var inte något inlägg förknippat med Zumba-passet alltså.


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Jerk

Jo, du gjorde det..och hur smart var det?

muttermutter

2010-02-11 @ 22:27:21
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

Jerk: Löjla dig inte. Det handlar om plikten framför allt. ;) Sjukskriva sig första gången liksom, hade jag behövt komma tillbaka? Nej. Ville jag det? Ja. Sjuk hade jag blivit ändå... ;D

2010-02-11 @ 22:50:01
Morrat av Jerk

i din ålder Åsa, bör man vara extra försiktig när man är sjuk ;)

2010-02-12 @ 22:31:48
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

Jerk: Haha - nåja, jag är glad du inte skrev att jag bör va enormt tacksam att jag över huvud taget kan röra mig i min ålder. ;D

2010-02-13 @ 14:26:42
Morrat av Jerk

nej, du är ju vältränad (tror jag, väntar ju fortfarande på rumpbilden ;) )..så det kan jag inte skriva..

2010-02-13 @ 15:12:51
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

Jerk: Haha, sitter du och väntar på den bilden än?! ;) Man vet ju aldrig...

2010-02-17 @ 22:15:02

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0