Rullande höfter

Nästa vecka kör vi igång med Zumba på gymmet. En dansklass helt enkelt, som tydligen ska va outstanding.
K och M ville jag skulle visa lite i dag... Hmmm - titta på det här så förstår ni att jag inte är rätt person att visa. Rullande höfter och skakande bröst är väl ingen gren jag kniper guld i precis. Men har till onsdag på mig att öva. Då ska jag äga Zumba-salen!




Fast det klart. I just det här Zumba-klippet är det ju en outstanding instruktör. Svårt att sitta still bara man ser henne. Orkar ni inte kolla hela så kör i alla fram till cirka 8 minuter - så tänker jag mig att jag ska se ut på onsdag. Nice!

Fast vid närmare eftertanke kanske det inte är så kul med Zumba?


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Karola

Hahaha.. har stått i sovrummet och smygtränat..;) Jättekul!! Det var nog det här som Greger menade att han sett mig framföra..;)

2010-02-06 @ 19:06:58
Morrat av Jerk

Zumba? Är det inte det som varit på tv-shop förut?

2010-02-06 @ 22:37:42
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

Karola: Haha. Du ser, du är du med på fredag då.



Jerk: Det stämmer, även om jag inte sett det själv. Du är redan "kungen av Zumba" alltså? ;)



2010-02-07 @ 09:45:49
Morrat av Emma L

Can't wait tills jag får se dig göra movesen där vid 8min.. :D

2010-02-08 @ 20:59:01
Morrat av Åsa

Lilla fröken L: Hahahaha! Knappt jag kan väntaheller - blir förmodligen grymt besviken när jag ser mig i helfigursspeglarna!

Ska bli intressant att se dig fladdra med höfterna... ;P

2010-02-08 @ 21:34:12
Morrat av Ninde

Oj. Väntar med spänning på rapport sedan..;)

Morrat av Jerk

Nja..det är jag nog inte..jag är mer kungen av ligga ner och hålla på och dö efter vilket lätt träningspass som helst just nu..

Jag försöker se positivt på värken som omhuldar kroppen hela tiden, men mja..jag hävdar ändå bestämt att en fettsugning skulle vara mycket lättare..

2010-02-11 @ 22:30:25
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0