Massage? Någon?

Från att i föregående inlägg önska en fintandad såg hoppar jag raskt över till att önska en sju-timmars massage, eller vilken mängd som nu skulle kunna behövas för att fixa till den här lilla (nåja) kroppen så den skulle kunna kännas som den ska igen.

Det drar. Det stramar. Det spänner. Och det gör lite ont här. Och där. Det knakar faktiskt lite emellanåt.

Man kanske inte skulle gått ut i 220 så här direkt efter sommaruppehållet. Man skulle trappat upp träningen lite pö om pö som det så fint heter. Och som jag inte har den blekaste aning om vad som menas med...

Massage? Någon?


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Henrik

Om du söker en riktigt bra massör kan jag rekommendera Massören Charlott Littmarck. Grymt bra behandling där till rimligt pris. Har rum på Hälsocaféet vid Hallenbergsrondellen.

2009-09-04 @ 13:58:01
Morrat av Henrik

Jag kan varmt rekommendera Massören Charlott Littmarck som jobbar på Hälsocaféet vid Hallenbergsrondellen. Hon kan nog få ned dig till 70 igen!

2009-09-04 @ 14:21:10
Morrat av Åsa

Henrik: Såg att du kommenterat spinning-inlägget också så då förstod jag vilken Henrik det var.

Tack för tipset! Ska kolla det. Det känns inte mycket bättre i dag nämligen.

Hoppas du trivs i Götet!

2009-09-04 @ 14:24:54
Morrat av Nollan

Är lite långt bort för att kunna bidra med en massage, tyvärr. Men undrar - sommaruppehåll - vad är det för dumt påhitt ;)

2009-09-04 @ 16:45:08
URL: http://absolutanollpunkten.wordpress.com
Morrat av Åsa

Nollan: Det var ju synd. Får nöja mig med nån här omkring då. Ja,ja, uppehåll och uppehåll - lite mindre träningsfrekvens än normalt är nog sanningen närmare. Så du kan andas ut - icke uppehåll! ;)

2009-09-04 @ 22:08:33
Morrat av H

20 minuter? I morgon? ;D

2009-09-04 @ 22:42:39
Morrat av Åsa

H: Deal! ;)

2009-09-04 @ 22:50:28

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0