Hur tänkte jag nu

Förstår inte alls hur jag tänkte när jag gick med på att va med på box-, step- och yogauppvisning på Högskolans hälsodag i morgon.

Yoga! Uppvisning! Jag?!

Kul att känna sig som en idiot. Verkligen.





Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Ninde

Hur gick? oroligt hållna tummar här ;)

2009-09-02 @ 16:59:57
Morrat av Åsa

Ninde: Ja, det blev applåder - men nu var det ju fler än mig - att nån klapp skulle vara åt mig är inte troligt vad gäller yogan. Möjligtvis av medkänsla. Nu har jag helt enkelt förträngt det hela. Nån gick runt och fotade dessvärre. Funderar på ett mycket otäckt hotbrev om vad som kan hända om bilderna kommer ut på stan... ;)

Tack för tumhållningen.

2009-09-02 @ 20:31:50

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0