Höst

Man vet att det är höst:
- när man måste sätta på värmen i bilen.
- måste ta på sig överdragsbyxor på väg hem från träningen.
- när man känner på elementen.

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Nollan

Och när det är mörkt när man vaknar :(

Men det är ju å andra sidan mysigt med alla levande ljus som får tjäna ljuskälla i brist på annat (jag försöker vara lite positiv här).

2008-09-04 @ 22:19:35
Morrat av Ninde

Lite kluven där jag med. Både mysigt mörker att kura i och onödigt kallt tycker jag..:)

Morrat av Åsa

Nollan: Bra! Lite positivism är bra i min annars sura och mulna värld. ;-) Men visst är det mysigt med ljus och "kura skymning" under höstmånaderna... Tog man bort lite av november, januari, februari, mars och april så vore vårt klimat rätt ok.



Ninde: Se ovan, så visst är man kluven. Nu ska jag strax fjutta på. Stearin- och värmeljus i mängder... och här inne är det inte kallt just nu. Men ut i kylan ska jag inte gå mer i dag.

2008-09-05 @ 21:47:26
Morrat av P

Hurra för hösten!

2008-09-05 @ 22:08:56
Morrat av Åsa

P: Jag vet att du tycker så. Men vet inte om du tycker det är lika kul med j, f, m och a? Tycker du det?

2008-09-05 @ 22:34:25

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0