En amazon

Vilken brud! En amazon klättrade upp på intruktörscykeln och sen drog vi iväg i 75 effektiva minuter.
Precis så ska en instruktör va, right on! Sån som man vill va själv.
Det blir ju aldrig bra att härma nån annan vilket är enormt tråkigt i det här fallet, annars hade jag snott hennes stil rakt av.

Om jag var uppspelt när jag kom till passet, var jag om möjligt ännu mer uppspelt efteråt. Därför kändes det fjäderlätt när jag själv kravlade mig upp på instruktörscykeln för att köra ytterligare ett pass. Inga problem. 

Tack C från Nautilus i Örebro som var här och gästspelade. Gör inget om du kommer fler gånger.

Nu är jag pigg som en mört. Typiskt - jag som varit trött som ett lik resten av dagen.





Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Valross

WÖÖÖT!? Kör du 2x75 minuter alltså? Jisses!

2008-11-05 @ 21:27:47
URL: http://valross.wordpress.com
Morrat av Åsa

Valross: Nu skulle jag kunna ljuga så din beundran (?) står sig... men mitt mespass var bara 45.

Skittöntigt löjligt kort pass. Jag vet.

Måste lära mig ljuga... :)



2008-11-05 @ 21:36:53
Morrat av Hanna

Hej!!!

antligen kommit at en dator dar man kan sitta langre am 20 min har pa andra sidan atlanten=)laste ditt inlagg om spinning, a blev ratt avundsjuk, har bara svullat i tva veckor nu...=) inge bra for femkampen de!!!!hoppas allt e bra pa nautilus a att ni inte tranar allt for hart nar jag e borta;) syns snart pa gymet hoppas jag!!!!

2008-11-06 @ 18:39:44
Morrat av Åsa

Hanna: Vad kul att höra från dig! Du har ju varit borta en evighet känns det som. ;-D

Oj, vad vi tränar! Sa vi inte att du skulle köra några pass med Sundin?

Övertygad om att det är jag som är mer avundsjuk på dig som får va där borta.

Glo på lite snygga hockeykillar åt mig är du snäll. ;-)

Syns snart!



2008-11-06 @ 20:28:54
Morrat av Sofie Rundlöf

Typiskt! Skrev ju upp mig på det där passet men avbokade mig för att jag trodde att jag skulle träna med en kompis på Feelgood. Nu blev det inte så.. suck. Fast vet inte om jag hade orkat 75 minuter ändå, och framför allt inte i mina nya skor som fortfarande är superstela! :P Kanske borde köra dem med 10 bandybollar i torktumlarn?

2008-11-08 @ 14:54:33
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/
Morrat av Åsa

Sofie: Men det var väl ruskigt klantigt att avboka sig. Du hade garanterat orkat, för det var skitbra. ;) Skorna mjukar upp sig om du använder dom, lilla vän. Pröva det... Hahaha, asgarvar. ;D Nä, allvarligt talat får du nog vänta förgäves på att dom ska mjuka upp sig, spinningskor är stela. Mina är minst fem år gamla och lika stela som när jag köpte dom. Men det klart - bandybollar, ja, kanske kan hjälpa att få dom mjuka.

Feelgood? Va är det? Låter suspekt... ;D

2008-11-08 @ 15:51:17
Morrat av Sofie Rundlöf

Hm, med tanke på att dina inte är mjuka efter 5 år så kan du ju inte direkt ha CYKLAT när du suttit på cykeln då ;) Men näe, mina skor var nog inget bra köp. Synd att man inte kan lämna tillbaka dem när de luktar svett :p Tur att det var rea!

Jo, tänkte prova Feelgoods bodycombat med en kompis (synd att inte Nautilus har det.. än), och sen ska han provträna på Nautilus en vecka och förhoppningsvis skaffa kort! :)

2008-11-09 @ 18:33:39
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0