Stön

Skogstokigt trött. Orkar inte skriva nåt (o)vettigt. Får återkomma med lite mer kött på benen i morgon.

Men måste bara nämna: Malmö - Skövde AIK. 3-3.
Satan.
Kvittering i 93:e (!) minuten av Malmö på straff. Surt sa räven.

För övrigt brände handbollsherrarna sin OS-plats. Tråkigt, men besparar mig några timmar framför tv:n. Slipper se grundspelet. Kan koncentrera mig enbart på finalerna.

Till sist några bilder att vila ögonen på tills jag återkommer i morgon!



Grönt i solsken.



Gul blir röd så småningom.



Vajande vit-gula.

(Update: För övrigt syns inte kommentarerna riktigt som de ska just nu märker jag. Men det justeras säkert snart...)


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av beerbelly

Fina blommor. Prästkragarna speciellt (hoppas det är prästkragar..)

Ha en bra dag!

2008-06-02 @ 08:42:01
Morrat av Åsa

bb: Denna gång slog du huvudet på spiken, prästkragar! ;-)

Kram

2008-06-02 @ 08:52:48

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0