EM-soffan

Frankrike-Italien: 1-0
Lätt. Italien är inte riktigt med i turneringen helt enkelt.

Holland-Rumänien: 2-0
Lätt. Holland vinner naturligtvis. Inte lätt, men dom petar in två i kassen.
(Får småspringa runt golfbanan så jag hinner hem till matchen. Missar inte gärna Holland!)






Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av beerbelly



Hehe får du en ursäkt när du förlorar golfen menar du ;)



Frankrike-Italien (blir svårare och svårare att tippa känns det som) gissar mer än tippar 2-1



holland-rumänien 0-2 holland spelar med ett b-lag kanske?



Lycka till med golfen!

2008-06-17 @ 17:18:14
Morrat av Jerk

Frankrike-Italien 0-3

Helt plötsligt lossnar det (och helt ärligt vill jag helst att Frankrike blir kvar och med tanke på hur bra jag tippat hittills..



Holland-Rumänien 1-1

Enligt uppgift vilar Holland 9 spelare från senaste startelvan det ger ett visst utslag..

2008-06-17 @ 18:39:57
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av beerbelly

Fortsätter storstilat. Jag dör lite här och orkar inte gissa mer :(

2008-06-17 @ 22:54:15
Morrat av Åsa

bb o J: Ja, vad ska man säga.

Hoppas man kan sätta dit kvällen siffror i alla fall... Återkommer.

2008-06-18 @ 13:48:20

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0