Det kunde varit du eller jag

Vill man ha nåt att tänka på brukar jag gå in och läsa Karin Långström-Vinges blogg.
I dag upptäckte jag ett gästblogginlägg av Johanna Fredriksson. Ta ett par minuter och läs. Det är det defintivt värt.
Det kunde varit jag eller du, eller någon i vår närhet.

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Nollan

Det är bra att påminna sig ibland, om att det lika väl kunde vara jag. Men med det jobbet som jag har, får jag dock en aningens snedvriden världsbild. Jag tror nästan att alla drabbas av hemskheter hela tiden, så varför inte jag liksom.

2008-12-07 @ 21:39:33
Morrat av Åsa

Nollan: Kan tänka mig att du har ett annat perspektiv, ja. Vet inte om nån av varianterna kan betraktas bättre eller sämre än den andra.

2008-12-08 @ 08:57:25
Morrat av Spader Madame

Tror alltid att allt hemskt ska kunna hända - men ändå- så får man inte tänka! Passa på att hinna så mycket som går - men det är faktiskt roligt att drömma,längta och vänta också... då behövs det framtidstro!!

2008-12-09 @ 14:44:51
URL: http://spadermadame.blogspot.com/

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0