Party, party

Har man gjort en spinningcd á 60 minuter där jag inte kan stå still en sekund och vrider upp stereon i bott för att få dansa tills hyresgästerna knackar i taket (nästa gång han spelar gitarr ska jag knacka tillbaka - och om han sjunger kan jag tänka mig att ha en mindre handgranat till hands...) då kan man inte annat än att vara nöjd.
Så nöjd.

Satte mig ner framför musikmaskin och dator redan klockan tre i eftermiddags och först nu kom resultatet ut från brännaren, men det var det värt.

Ska till och med lägga till en musik-quiz (lite futtig, men ändå) i passet på torsdag. Hittade en remix på en av de bästa låtarna som någonsin gjorts. 50 spänn till den som först kommer på vilken det är - det tar 3 minuter innan den drar igång på riktigt...

När avslutningen med Iron Maiden kommer dansar jag inte längre, då headbangar jag! Ska se om det funkar på cykeln.
Suveränt - jag är ett geni!

J skickade ett sms där hon uppmanade oss som inte spottar i glasen och som gärna svänger dom lurviga att möta upp på Husaren på torsdag.
Eftersom jag kör mitt partyspinningpass på torsdag, ligger det väldigt nära till hands med en Husaren-kväll!


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Nollan

Du får ta med skivan till Husaren och se till att den spelas på kvällen - måste ju bli succé ;)

Ha det gott!

2008-08-05 @ 21:46:20

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0