Lägenhet ledig snart kanske?

Här är lyhört. Man hör varandra när man pratar i telefonen om man inte har nåt eget ljud i form av tv, radio eller samtal i sin egen lägenhet.
Så här i terminsstartstider på gymmet önskar nog mina hyresgäster ovanpå att dom bodde någon annanstans.
Att träna in nya pass kräver att man nöter in musiken. Kan man musiken kan man lätt lära sig koreografin, är min enkla melodi.
Musiken står på från det jag vaknar till jag går och lägger mig, helt enkelt.
Så har det varit en vecka nu.

Jag skulle bli riktigt förbannad om grannarna satte på musiken på högsta (nja, inte riktigt, men högt åtminstone) volym klockan sex på morgonen - det är tur ingen av dom är instruktör.
Precis innan jag satte mig för att skriva detta lät det som det åskade. Sänkte musiken och lyssnade.
Ingen åska - det var grannen som lät som Dunderklumpen. Förmodligen lätt irriterad och hysterisk eftersom min musik fortsatte spela till klockan tolv i går kväll...


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av P

Hahaaha!

2008-08-28 @ 06:15:45

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0