Tisdagslista

Dags igen.
För I like- och Not-listan.

I like
* Solen. Naturligtvis.
* Värmen. Naturligtvis.
* Skövde HF. I SM-final. Igen. Börjar bli tjatigt. Dags för guld!
* Grymt. Föreställningen som ges av Göteborgsoperan som jag, P, M och K ska gå på i morgon. Ser fram mot det, så det kommer med på dagens lista.
* Nya glada människor. Träffat flera glada och speciella människor denna vecka som gjort intryck. I like! Very much!

Not
* Skövde AIK. Dom hade otur att förlora premiärmatchen mot Skärhamn. Illa. Speciellt som Skärhamn inte är topp-tippade.
* Sviskis. Fruktansvärt otrevlig bemötande i receptionen där. I veckan stötte jag på det själv efter att flera gånger fått det berättat för mig. Usch. Gå en charmkurs.
*
Byggnadsställningar. Skulle försöka gå upp på en sådan idag. Kom till våning tre. Då är det ytterligare en våning kvar tills jag når att måla vindskivorna på framsidan av huset. Dom behövde inte bytas ut. Bara skrapas och målas på plats. Shit.
* Pilgrimsmussla. Inte min bag helt enkelt.
* Likbleka ben och blekfet mage. Ruskigt tråkigt att vara så vit när solen börjar skina.
 
 


Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0