Hallå eller...

... hur kul är det på en skala mellan 1 och 10 att gå bort och köra spinningpass när det är den första "sommar-dagen" i år? (17 grader i skuggan visar termometern).
Det roliga når inte ens upp till nivå 1 på graderingsskalan.

GRILLA! Skriker sunda förnuftet (och magen)!

Och hur många kommer till mina klasser i dag? Och dom som kommer borde göra en smärre sinnesundersökning och kolla vad som felar...
M får ursäkta, för jag vet att hon dyker upp, men hon borde stanna hemma.
Eller också lämnar hon en mycket bra kommentar här nedan som förklarar hennes beteende!

*Byter muttrande om till träningskläder*

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av M

Ha, ha! Ska du säga! Det förklaras med knäpp, knäpp knäpp- träningsberoende! Endorfiner...
Syns!

2008-04-24 @ 16:50:54
Morrat av Åsa

M: Shit.
Du skulle ju inte läsa det förrän i morgon! ;-)

2008-04-24 @ 16:53:52
Morrat av Jerk

Jag ska minsann gå på spinning ikväll också..trots solsken och värme..fast det blir väl inte ditt pass :)

2008-04-24 @ 17:18:06
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Morrat av M

PHU! Överlevde denna gången med! Men för utomstående kan det ju tyckas fullständigt sinnessjukt att krypa ner i en mörk spinninglokal (i fullt solsken), trampa som en idiot, när man känner blodsmak o mjölksyra dessutom lyssna på en vrålande människa (läs Åsa) som kräver att man tar i ännu mer!!! Faktum är; när man väl kommer ut, skiner solen starkare, fågelkvittret ljuder vackrare, maten smakar himmelskt! Kort o gott- jag är NÖJD!

2008-04-24 @ 19:39:26
Morrat av Åsa

J: Tja, det var tio idioter som kom på spinningen, och så M då, men hennes förklaring var rätt OK här ovan.
Och ytterligare en sinnesslö norröver som gick in och cyklade uppenbarligen då... ;-)
Har du vägarna förbi så är du hjärtligt välkommen att va med på mitt pass. Om det inte är första sommardagen nästa år då... :-D

M: Ok, ok - tyckte kanske fåglarna kvittrade lite mer ihärdigt när jag kom ut. Håller med om det.
Men för kallt att grilla nu, och solen har försvunnit bakom Billingen! Jag fick ju vara kvar på ytterligare ett pass.
Men mycket bra argumenterande för spinning så här i högsommarvärmen (våren har redan passerat för mig, nu är det sommar!) :-)

2008-04-24 @ 20:07:04
Morrat av P

Blev ingen teater i dag, skulle gå på berget, men vad hände?! Jag är ett hopplöst fall. Jag skyller på pollenallergi.

2008-04-24 @ 20:16:35
Morrat av Åsa

P: Har du korvat nu igen??? P! Skärpning!
Jag som till och med ödslade lite avundsjuka på att du skulle ut och gå i skogen som du skrev på fejanboken.

2008-04-24 @ 20:24:17
Morrat av Jerk

Hon som körde spinningen häruppe dillade något om sol i sinnet hos de som kom istället för sol ute...
Nåväl, jag känner mig nyttig efteråt iaf.. :)

2008-04-25 @ 09:16:45
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Morrat av Åsa

J: Japp, man kände sig riktigt nöjd efteråt. Det håller jag med om!

2008-04-25 @ 19:28:08

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0