Hur har ni det då? Själv har jag häcken full...

Helgen som gick, och denna måndag också, drog iväg som raketbränsle och jag försökte mig på att vara effektivast ever. Det gick som smort faktiskt och nu har det lossnat några riktigt tunga stenar från bördan man burit på ryggen. (Idag var jag uppe redan 05.15 (!) trots att jag inte hade kvällsskiftet på jobbet (14-22). Men fatta hur mycket man får gjort på morgonkvisten när man är piggelin (vilket man är om man somnar vid 21-tiden).)
 
Kul att jobba. Intressanta människor (jodå, det finns gymmare som är intressanta), många "kändisar" och en i det stora hela god stämning. (Bittan var där också. Och föreslog att vi skulle ta svensk husmanskost på fredagsmiddagen. -- Eh, ja - det låter finfint! tyckte jag och låtsades mycket bevandrad i husmanskostens värld (vilket egentligen är rena grekiskan för mig). (Nu har jag frågat och vet vad det är (googlat också, för säkerhets skull så jag inte missuppfattat den muntliga beskrivningen). Funkar. Utan senap. Och riktigt fet gräddsås.)
 
Fast nu är jag både irriterad, ledsen och sur. Kvällen på jobbet slutade inte alls bra. Men nu ska man ju snart försöka sova tack och lov.
 
 
 

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Spader Madame

Hoppas på en finfin dag och att irritationen är försvunnen!

Svar: Tack, Spader! Irritationen borta. Hoppas din dag var utmärkt också.
Vindvirvel

2012-09-18 @ 09:54:52
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0