Tänkte inte "Skjut mig, snälla!" en enda gång - det var ju roligt!





Några av de härligt kämpande deltagarna (Elina, Leffe, Bettan, Emma och Jonas) i dagens cross camp/runningpass i Karstorp efter avslutad runda!
Tack till kusin Emma (det är naturligtvis hon som spänner biscepsen på bilden - det ligger i generna, och det eskalerar med åren) som co-instruktör!
(Emma fick iofs knappt fick en syl i vädret för att jag var så exalterad, jag jobbar på det och bättrar mig till nästa gång när vi kör ihop, jag lovar.) 
Till nästa gång har jag även lärt mig att jag inte ska testa hur-mycket-kläder-ska-jag-ha-på-mig-temperaturen genom att gå ut på trappan och ställa mig som en staty rakt upp och ner. Mer jogga runt huset ett par varv. Efter passets uppvärmning var jag fullständigt överhettad och lämnade en tröja i bilen innan vi stack iväg. Efter tio minuter och första styrkestationen höll jag på att dö av värmeslag. Fem minuter senare åkte jackan av till absolut ingen nytta alls vad gällde värmekänningen - enbart av god uppfostran och respekt till de andra lät jag bli att slita av mig allt jag hade på mig och springa naken sista biten.

Åh, vad roligt det var! Ska bara köra utomhuspass hädanefter. Året om. (Fast då kan jag behöva flytta till Thailand under vinterhalvåret om det ska vara realistiskt kom jag precis på när jag skrivit klart meningen.)


 


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Jerk

Kör du passet naken måste nog jag ge mig ut i bushen en gång och vara med också ;)

2012-05-09 @ 22:02:20
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

Jerk: Jag säger till när det inträffar i god tid så du hinner ner. ;)

2012-05-10 @ 20:28:14

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0