En mygga gör ingen sommar

Jösses. Tänkte låta er hänföras av årets första myggbett. Själv fascineras jag mest av den där axelmuskeln som ser enorm ut på bilden.  Säger som Maddis när vi emellanåt kör ihop på gruppträningen (där speglar finns närvarande så man ser sig själv):
-- Man kan aldrig på riktigt allvar fokusera på nåt annat än sin spegelbild när man kör axlar. 

Där är vi 100% överens.



Just nu är jag, som ni märker, inte i behov av nån som hjälper mig med självkänsla/självförtroende. I november är jag inte lika kaxig, då finns inga mygg, knappt nåt ljus och inga 19 grader nära midnatt som idag. Vi lär väl ses här inne då också, så då kan vi liksom jämföra tonläget...

Härlig kväll. Mycket skratt. Å lite skvaller om bokbranschen av en insatt, t ex om Lapidus nästa bok i en helt annan genre än de tidigare. Ska bli mycket intressant till hösten (då jag tror det är "släpp" av den). 










  


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Jerk

äsch, hade du dragit ner tröjan lite till hade bilden varit intressant ;)

2012-05-27 @ 01:15:03
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

Nu satt ju myggbettet på axeln, Jerk. :)

2012-05-29 @ 16:51:56

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0