Delad glädje är dubbel glädje

Höll precis på att kasta dom i soptunnan. Sen kom jag på att Maddis kört igång en handelsträdgård. Skulle fixat till två av plantorna tills i morgon, men nu har jag inte hunnit det. Skit samma, det ska ändå bli typ 2 eller 3 grader på nätterna i helgen. Då får dom gotta till sig lite här hemma några dar till. Men dom lever, Maddis, dom lever och två är snart dina, och två Christinas. Ytterligare två finns kvar för behövande?





Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Leffe

Fina plantor du har:) Om det finns någon kvar så är jag intresserad att se när dom röda godsakerna mognar till.. :)

2012-06-01 @ 21:54:35
Morrat av Åsa

Leffe: Absolut! Det fixar vi! (Hoppas jag inte bryter av några när jag planterar om dom nu bara - då får jag lotta ut dom... ;D )

2012-06-02 @ 06:47:00
Morrat av Maddis

Jaaa, heja mina plantor!!! Synd att man inte kan odla nötfärs på altanen också..:(

2012-06-02 @ 15:25:17
URL: http://eatrunbreathe.wordpress.com
Morrat av Spader Madame

Du är en snäll kvinna!

2012-06-07 @ 11:10:14
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0