Jag kissar på mig av skratt

Den här låten är ju en gammal klassiker så man lyfter inte nämnvärt på ögonbrynen om den skvalar förbi på radion.

Men ge det här klippet två minuter och se om inte danskoreografin påverkar ögonbrynen att lyftas upp till hårfästet (gå fram till cirka 1.17 i filmen, innan dess händer inget, men sen sätter det igång). Den är superb. Observera piruetten nära slutet när han näst intill tappar balansen i sin artistiska frenesi.

Antingen är jag jäkligt trött just nu så jag skulle skrattat åt vad som helst, eller också har jag hittat en grej jag kan plocka fram när jag känner mig lite nere och skulle vilja bli uppiggad.

I skrivande stund har jag tittat hundra gånger (nåja, liten överdrift) och skrattat så jag kiknar. (Tre gånger till ska jag tillåta mig själv idag. Ska suga på dom och sprida ut tittandet innan det är dags för sängen.)







Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0