Dax för en liten hälsokontroll då

Fredag och strålande solsken. Smaka på det!

Jag är på väg till den sedvanliga fredagsmorgonspinningen. En av veckans höjdpunkter.

Sen bär det av till doktorn. Bildoktorn. Det tjuter ju lite när jag åker framåt som jag berättat förut. Låter inget när det backas, så jag frestas onekligen av att backa mig runt i tillvaron men det skulle förmodligen inte godkännas av ordningsmakten. (Fast finns det egentligen något förbud mot att framföra fordonet medelst backning?)

Sen är det den där lilla detaljen med oljudet i bak. Förstår att det behövs göras nåt åt efter kommentaren från brorsan:
-- Coolt att du satt in en V8 i den där kärran.
(Kunde höra mellan raderna att han samtidigt satt och plitade på en stämningsansökan för att förorsakat familjen tinnitus.)

Först cykel alltså, därefter bil och till sist fredag.


Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0