Var nog rätt trött ändå...

Tog en kaffekopp, bok och filt och gosade ner mig i altansoffan vid halv sex igår.

Sen vet jag inget mer förrän jag vaknade av att jag frös vid halv elva. Kaffet stod kvar där jag ställt det, boken låg på golvet och glasögonen hängde på sniskan.

Passerade tandborsten på väg in till sängen och vaknade för en timme sen ungefär. Klockan 07.00. Lär nog inte klaga på att jag är trött i dag i alla fall.

Missade EM-invigningen. Förlåter mig aldrig.

Nu tar vi lördag!




Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Anonym

Tant får ställa en klocka nästa gång! Så sorgesamt att du missade fotbollen, verkligen ... Jag missade den också, med flit! ;)

2012-06-09 @ 12:35:35
Morrat av Åsa

Trodde väl inte man skulle somna så där "mitt på da'n", annars hade klockat ställts. Idag missar du inte Danmark med flit hoppas jag, dryga timmen tills dess (och klockan är ställd här). Heja!

2012-06-09 @ 16:39:34

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0