Blogga via dator är så 2011

Om ni undrar var jag är så kan jag förklara det med att jag INTE befinner mig vid datorn över huvud taget så här i semestertider. Och vare sig mobil-appen eller sms-funktionen funkar fortfarande inte, så då blir det så här tråkigt här inne.
Nu ska jag klippa gräs förresten (efter att jag fixat till det där med skruvarna till handtaget ni vet, nu har jag köpt så kallade låsmuttrar - funkar inte det ska jag likt Karl-Alfred knöckla ihop gräsklipparen och slänga den i soptunnan!), då är jag inte heller i närheten av datorn.

Ikväll kanske jag sätter mig här igen. (När mobilappen kommer igång ska jag spamma inlägg varannan minut - jag lovar (eller möjligtvis hotar).)

Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0