Sista träningen innan OS drar igång på allvar - min tränare hade varit mer än nöjd om jag haft någon

Nu får det vara slut med sommarfasonerna, d v s mycket lite träning och lite väl mycket softande dagarna i ända.
 
För att få lite pepp (som om det inte skulle räcka med alla atleter på tv:n de närmaste två veckorna, man känner ju för att konstant köra push ups alternativt burpy's under tiden man tittar liksom) bad jag Hanna köra en BIA-vägning. En sån där som visar fett- och muskelkompositionen i kroppen (vars resultat man ska ta med en stor nypa salt, men bra om man vill ha ett riktvärde att jämföra sig med) och konstaterar att vågen visar samma vad gäller totalvikt som innan semestern men några av alla mina fantastiskt många kilo muskler har droppat av! Illa.
 
Men min metaboliska ålder är ju fantastiskt trevlig läsning (vad gäller den siffran kan ni glömma den där nypan med salt, den raden är ren och skär fakta). Heja mig.
 
 
 
 

Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0