Måste man söka tillstånd för att ställa sig på torget och göra affärer?

 
 
 
Tomatplantan längst fram i bild (ja, det är en till som smyger in från höger i bilden lite så där bakom) har inte riktigt förstått att den föddes för att vara en busktomat. En busktomat ska väl vara en tvärhand hög och inte behöva bindas upp, va? Åtminstone inte vara lika lång och ståtlig som mina 163 cm.
 
 
Det här är en av alla klasar blommor. Vid en lätt överslagsräkning hamnar jag på 480 tomater (plus minus 50) om alla dom där blommorna blir vad dom ska. Någon som har tips på hur man massproducerar ketchup i ett vanligt simpelt kök som mitt?
(Dom andra fyra plantorna dignar nämligen av blommor (och näst intill färdiga tomater redan) också...)
Min fingrar är inte bara gröna - dom lyser i neon (om jag får säga det själv).
 

Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0