Hur städade dom på 1900-talet?

Hur gjorde jag innan den här trillade in i mitt liv? Nu ska jag damma (det var ju onödig information, ni ser ju förstås att det är dammunstycket som sitter på) efter att ha avverkat diverse andra finesser. Ja, jisses. Välkomnar mig själv in i 2000-talet vad gäller damm- och smutssanering. (Den kan stryka också, det är inte kattskit det heller.)
 

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Spader Madame

Ååå, vad är det där? Aldrig sett.

2012-07-11 @ 10:54:14
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/
Morrat av Åsa

Spader: Det är en ångtvätt! :) Hade inte sett nån heller innan jag blev begåvad med en av en som inte tyckte om den... Fyll på vatten, het ånga tar bort skiten på golv, mattor, möbler mm. Städa badrummet med "fin"-munstycket. Den stryker också. (Man kan döda ogräs med den också, läste jag i nåt forum. :D )
Lite överreklamerad kanske, men men... ;)

2012-07-11 @ 13:43:37

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0