Tackar för komplimangen

Fick ett riktigt adrenalinpåslag efter träningen i dag. Ja, när jag kom ut till bilen och upptäcker att bilen intill parkerat så nära så något större än ett sugrör inte under några omständigheter som helst skulle kunna ta sig in genom den lilla glipan (ca 5 cm) som min förardörr nu kunde öppnas. 

För jag provade ju förstås, även om jag med blotta synen kunde konstatera att det var två cm mellan min backspegel och bilen intill, att tränga mig in mellan bilarna, med enda resultat skitig jacka. 

Ärthjärna! 

Nu kunde jag klättra in genom passagerardörren. Där hade du tur. Så jag slapp stå kvar och vänta på dig.

Men jag vet hur din bil ser ut - den var inte direkt diskret, den lilla varubussen. Passa ryggen.


Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0