Söndagsmys

Våfflor. Med egen smet. Jag är outstanding i köket.




Näe. Inte Kesella eller annat nyttigt som tillbehör. Vispgrädde förstås.



Så där ja. Nu tangerar förmodligen vågen all time high igen efter detta som var toppen på ytterligare en frossarhelg (det börjar bli en vana). Men det var det ta mig sjutton värt. Inte en sekunds ångest över allt jag tuggat i mig.

Kör 8 (!) klasser i veckan som kommer, så jag tror allt är glömt och förlåtet nästa söndag vid den här tiden. Kan hända att jag uppdaterar viktstatusen då. Innan dess låter jag det där med kg falla i glömska. Vem bryr sig? Egentligen?




Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Leffe

Det är riktigt bra! våfflor utan grädde kan kvitta.

Ska man njuta så ska man göra det rejält,

och energi att träna ännu hårdare :)

2012-01-22 @ 20:20:32
Morrat av Åsa

Sant, Leffe! :)

2012-01-23 @ 06:46:07

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0