Slår så snett man kan

Och nu fick jag helt plötsligt reda på att hela morgondagens eftermiddagsprogram får omarrangeras.
Här ska spelas vintergolf, allt annat på agendan i morgon eftermiddag styrs om. 
Rätt ut i skogen med bollarna bara på 3:an och 4:an på Knistad bara, så man får leta boll på skyttebanan.

Zelmerlöf är tydligen där. Måns. Kör nån grej för jaktlicens eller nåt.

Yeh! Aldrig har väl mina sneda slag kommit mer till pass!


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Anonym

Hälsa så gott från mig

2012-01-28 @ 16:25:19
Morrat av Åsa

Nu var det ju kallt ute i dag... våren hann inte anlända tyvärr. Men när han kör fortsättningskursen, förhoppningsvis i maj/juni nån gång - då ska jag ge honom en kram från dig!

2012-01-28 @ 17:39:14

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0